Nicole gaat weer op reis!

1 april 2015 - Den Haag, Nederland

Hoi lieve mensen,

Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik buiten Europa geweest ben; vorig jaar nog vierde ik Pasen in Marokko met mijn lieve familie. Wat een fantastische reis! Daarna ben ik begonnen met mijn coschappen dus zaten lange reizen er niet meer in voor mij. Niets te klagen hoor, ik ben met veel plezier naar midden Frankrijk, zuid Frankrijk en Oxford & Londen geweest maar nu is het weer tijd voor mijn geliefde Afrika: 2 mei vertrek ik voor 2 maanden naar Zuid Afrika voor mijn coschap Oogheelkunde. Een maand zal ik in Kaapstad wonen en daarna ga ik met mijn ouders van Johannesburg naar Kaapstad reizen voor 1 maand! Daarna vliegen we met z'n drieën weer terug naar Nederland waar ik weer naar Leiden verhuis om mijn coschap Psychiatrie in Oegstgeest te doen. Daarna vertrek ik, 8 augustus, voor 10 weken naar Suriname! 8 weken zal ik mijn coschap Gynaecologie & Verloskunde doen in Paramaribo en daarna nog 2 weken Suriname verkennen! En dan, 18 oktober kom ik weer terug naar Nederland om het laatste jaar van mijn studie in te gaan.

Naast al deze mooie vooruitzichten ben ik eigenlijk al min of meer begonnen met mijn reis: afgelopen weekend heb ik namelijk mijn tas gepakt en ben ik voor een maandje verhuisd naar Den Haag; in onderhuur. Ik heb dus mijn fantastische plekje aan het water in Leiden moeten verlaten, alles ingepakt en opgeslagen bij mijn ouders. Ik heb er stiekem wel een traantje om gelaten, maar ik ga een fantastische tijd tegemoet!

Maar ik vind het ook spannend hoor; ondanks de vele reizen die ik al gemaakt heb.. Ik begin aan een heel ander avontuur, ik heb mijn reismattie Manon niet bij me, ik laat een heel lief vriendje achter en ga in een buitenlands ziekenhuis werken! Ik kan dus alle steun gebruiken en zou het super vinden als jullie me via deze weg volgen! Dus meld je aan via onderstaande link of stuur mij een mail!

Liefs,

Nicole

1. Maaike:
    1 april 2015
    Jaaa spannend nog maar 1 maandje!! Tof zo al die huizen naast elkaar. De komende maanden van sneeuw in Den Haag naar de (strak)blauwe lucht (ook in Leiden!) en de zomerse droogte in Suriname :) Ben benieuwd welke mooie foto je in oktober aan dit rijtje kunt toevoegen! Liefs uit Oxford :)
  2. Wouter:
    1 april 2015
    Als je het zo weer even leest gaat het wel heel snel allemaal! Geniet er van, zoveel je kunt! Waar zijn de foto's van het huidige ziekenhuis? Je huidige plek bij het JKZ gaat ook nog even in je laatste week verhuizen toch? Mooiestart van hopelijk een prachtig afwisselend halfjaar!
  3. Esther:
    2 april 2015
    Lieve Nicole
    Wauw, wat heb je ontzettende gave dingen op je lijst staan het komende jaar. Wij volgen je graag tijdens je reizen. Heel veel plezier en geniet! Liefs van Bas, Esther, Sarah, Martan en Pepijn
  4. Richard:
    2 april 2015
    Lieve Nicole,
    Wat ontzettend leuk wat je het komende halfjaar gaat doen. Ik wist het natuurlijk wel maar zo zwart op wit wordt het pas echt. Ik ga je natuurlijk verschrikkelijk missen maar kijk heel erg uit naar de prachtige reis die we met elkaar gaan maken in het ontzettend mooie Afrika. Ben er 100% van overtuigd dat je 18 oktober zal zeggen dat het een geweldig half jaar was.
  5. José Schouten:
    4 april 2015
    Lieve Nicole,

Je gaat weer een mooie tijd tegemoet! Prachtig om dit allemaal te mogen doen en leuk dat we weer mee mogen reizen!

Succes met de voorbereidingen.

Lieve groet Loek en Jose
  6. Adrie en Siem:
    3 mei 2015
    Dag Nicole
    Je reis zit er op en je bent aan een nieuw avontuur begonnen.
    We kennen je nog maar kort, toch hebben we het gevoel dat je gaat slagen. We wensen je moed op lastige momenten en blijven je graag volgen langs deze weg.
    Lieve groeten,
    Oma en opa